Minggu, 12 Juli 2020

Goodies Bag Yang Sihat

Ada yang sama harga ada yang mahal ada yang kurang sikit. Simple gift untuk goodies bag masa fun day haritu part1 part2 banyak jugak barang yang kami dapat dalam goodies bag comel comels sgt semua barang aku rasa semua barang ni sesuai sangat untuk letak dalam goodies bag yelah korang nak buat kenduri kahwin ke kenduri akikah ke kadang kadang takde idea nak bagi apa kan meh nak kasi idea.

Our Love Mrs Shaq Kirin A K A Aien Awien Husaini 1st Birthday Al Aish Birthday Party Murah Dan Bajet

Rm 6 95 untuk 50pcs.

Goodies bag yang sihat. Setiap kali bawa pulang goodie bags ke rumah anak2 saya akan kumpulkan di satu tempat dan makanan2 tu akan dibuang begitu saja. Seronok aja mereka. Tidak semua kanak kanak itu.

Okay mood nak sambung entri siri yang tertunda dulu iaitu siri label engagement. Mula2 member kata kat chow kit murah kitorang survey lah xtahulah samada salah kedai atau apa harga lebih kurang je ngan kedai borong area rumah. Kadang kala urusetia mengelak dari sediakan makanan seperti sandwich mee hoon goreng atau nasi goreng untuk program yang melibatkan beratus mahupun beribu orang macam program pagi ni peserta lebih 5000 orang sebab.

Brg2 goodies semua dah beli. Pada aku tak perlu lah bagi item yang orang tak guna. Hiasan doorgift gula gula lopipop yang agak murah.

Lepas tu boleh isikan apa apa saja snek sihat di dalamnya seperti kismis kekacang atau buah buahan kering yang lain. Padahal dengan jumlah wang rm5 tu dah boleh dapat pensil warna sekotak. Kan lagi bagus bagi sesuatu yang baik untuk kanak kanak.

Anda hanya perlu memilih yang terbaik dan sesuai dengan bajet anda. Susah nak jumpa goodies bag yang sihat kan. Bayangkan jika anda buat goodies bag sebegitu.

Salah satu sebabnya adalah kerana food preparation yang agak leceh dan renyah. Bagi biskut atau buah buahan kecil seperti anggur anda boleh isikan dalam butterfly snack bag yang comel dan mudah ini. Kadang kadang tengok junkfood banyak sangat bila dikira kira kos untuk semua junkfood dalam 1 goodies bag tu cecah 4 5 ringgit.

So decide beli je lah alang2 dah sampai kan. Pernah merasa makanan yang fizah letak didalam tu. Fizah masih boleh tersenyum gembira.

Alhamdulillah goodies bag untuk fun day gbsb kami haritu ramai yang seponsor macam macam ada tau dalam goodies bag tu best sangat barang semua berguna dan makanan yang dapat tu memang sedap sangat korang kalau cari idea goodies bag untuk apa apa event cari lah barang yang berguna jangan la bagi benda yang orang buang je membazir tau bagi benda yang boleh pakai atau makan berbaloi. Banyak kenduri yang saya pergi selalu sediakan gula gula untuk anak anak. Bila lihat muka kanak kanak aritu yang terima goodies bag aqil.

Oleh itu kami selesaikan masalah anda dengan menyenaraikan goodies yang sesuai diberikan kepada tetamu yang datang berkunjung di majlis perkahwinan anda. Cekedis dan jajan yang ada bahan perasa tambahan dilarang sama sekali. Yang diizinkan hanya air kotak sesekali gula gula dan biskut.

Setelah berbincang dengan mak abah kami anggarkan jumlah orang yang hadir untuk majlis pertunangan aku ialah seramai 100 orang. Kali ini aku nak berkongsi mengenai bajet dan tips yang baik dalam penyediaan goodies bag untuk pihak rombongan lelaki sedara mara pihak belah aku dan juga para tetamu yang hadir. Sebab time2 cuti ni lah boleh wat goodies kang bz susah lak.

Cuma perlu penyepit baju ziplock bag googly eyes pipe cleaner atau kertas warna sebagai sesungutnya.

12 Idea Snek Goodies Bebas Jajan Untuk Parti Kanak Kanak Comel Kreatif

Pin On C2joy Susu Kolostrum

Idea Beg Hadiah Selamat Hari Lahir Untuk Kanak Kanak Prasekolah Menaikkan Anak

Pin On Penambah Berat Badan

Cenderahati Perkahwinan Murah Atau Diy Saja Doorgift Kacang Campur Diy Wedding Gifts Wedding Gifts Bottles Decoration

Goodies Bag Bajet Untuk Birthday Dhia Batrisya Azlinda Alin Malaysian Parenting Lifestyle Beauty Blogs

Tengku Fauziana Arfan 1st Birthday Party Diy Goodies Bag

Susuc2joy Dealerdiperlukan 1 Kotak 25 Sachet 1sachet 15g Trial Pack Rm30 5 Sachet In 2020 Whatsapp Message Woven Bag Sachet

Pin On Kecantikan

Kawasan Lynn Damya 8 Idea Doorgift Makanan Sihat Berkhasiat Untuk Kanak Kanak

Jom Sihat Cantik Women Online Magazine Women Online Online Magazine Online

Pin On Nurmujahidah

Pin On Malayfood

Diy Goodie Bag Lebih Jimat Blog Sihatimerahjambu

Seindah Mimpiku Goodies Bag Sihat Ke Tidak

Pin On C2joy Susu Kolostrum

Goody Bag Birthday Untuk Kawan Kawan Tadika Adik Wazif

Kacang Dan Dulang Hadiah Buah Kering Kotak Hadiah Makanan Ringan Yang Sihat Hadiah Hebat Untuk Individu Yang Sedar Kesihatan Oh Kacang Buy Products Online With Ubuy Malaysia In Affordable Prices B01136inbw

Aku Amirul Syafique Gubahan Red Fresh Flower Dan Tips Diy Wedding Decorations Flowers Diy Wedding


0 comments: